sobota, 10 sierpnia 2013

Oczyszczający koktajl z ogórka.


Koktajl oczyszczający z ogórka, mięty i limonki. Poza właściwościami oczyszczającymi jego smak jest bardzo dobry. Podałam go chłopakowi pytając o to z czego się składa, a on odpowiedział "jabłko z miętą" :) Kiedy wyprowadziłam go z błędu trudno mu było uwierzyć. Zachęcam do spróbowania, może i wam przypadnie do gustu.

Składniki na 2 koktajle:
ogórek szklarniowy, obrany i pokrojony w kostkę
sok z połowy limonki
garść mięty
2 łyżki miodu
lód

1. Wszystkie składniki blendujemy na jednolitą masę. Podajemy z lodem.







10 komentarzy:

  1. jabłko z miętą powiadasz... to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda nad wyraz apetycznie i musi świetnie chłodzić, co cenne w tych tropikalnych okolicznościach przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny ! ja się zakochałam w tym smaku :-)Pozdrawiam Agusiu

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie jestem przekonana go ogórków

    OdpowiedzUsuń
  5. Świtnie wygląda. Lubię takie zielone napoje :)

    OdpowiedzUsuń