środa, 14 sierpnia 2013

Mrożona karmelowa caffe latte.


Na proste rzeczy czasami najtrudniej wpaść ;) Dlatego dziele się z wami moim banalnym przepis, ale za to przepysznym i idealnym na upały.

Składniki na 1 dużą kawę:
porcja espresso/ mocnej kawy, ostudzonej
200 ml mleka
sos karmelowy do smaku u mnie duża łyżka
pare kostek lodu
bita śmietana (opcjonalnie)

1. Do ostudzonego espresso dolewamy mleko i sos karmelowy. Dodajemy kostki lodu. Jeśli chcemy możemy je pokruszyć blenderem. Można podać z bitą śmietaną.






10 komentarzy:

  1. pycha, takiej kawy to chętnie bym się napiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna! Uwielbiam mrożone kawy we wszystkich wariacjach :) podobną karmelową jak u Ciebie dostałam kiedyś w kawiarni gdy zamówiłam miętową, no i pani się pomyliła ;) ale przynajmniej spróbowałam nowego smaku, bo uzależniona jestem w tym letnim sezonie właśnie od miętowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie pilam mietowej kawy musze sprobowac bo brzmi swietnie :)

      Usuń
  3. Na mrożoną kawę zawsze mam ochotę, nawet w zimie ją lubię pić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj w pracy zrobiłyśmy eksperyment - do kawy pompka syropu imbirowego do piwa. Wylałyśmy wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety bywa ze eksperymenty slabo wychodza :P

      Usuń
  5. Robiłam rewelacja, jak ze starbucksa! :)

    OdpowiedzUsuń